Comunică ieftin cu cei dragi sau partenerii de afaceri

20 Sep

În această vară am constatat cât de dificil poate fi să te afli departe de casă și cei dragi. Comunicația a fost cea mai mare problemă. Mama a fost operată și a stat 2 săptămâni în spital. Nu vă puteți închipui cât de chinuitor a fost pentru mine să nu pot lua legătura cu ea…

Tarifele telefonice sunt exorbitante. Mai ieftin este să suni de la un telefon public dar nu am niciunul întreg prin apropierea casei. Când reușeam să dau un telefon înainte de a pleca la muncă sau la plecare,  nimeream numai peste orele de vizită a doctorilor și mama nu putea vorbi.

Alte momente dificile au fost legate de sănătatea tatălui meu, diverse probleme ale copilului meu… și tot așa… Greu de controlat de la distanță fără posibilitatea de a comunica la timp și ieftin.

Cunoaștem cu toții aceste momente de agonie. Facturile telefonice ne mănâncă de cele mai multe ori, o bună parte din banii câștigați lunar atât de greu.

Această lună am avut o surpriză plăcută când am fost invitată la o prezentare on line a unor servicii telefonice.

Prima mea reacție a fost de curiozitate…ce mai poate oferi nou o companie de telefonie?

Ce să vă spun? Poate oferi multe… Pe lângă posibilitatea de a vorbi gratis cu familia și cei dragi mai puteți câștiga și bani. Puteți deveni dealer al acestei firme de telefonie.

Nu sunt condiții speciale pentru acest lucru. Nu trebuie să renunțați la actualul loc de muncă. Nu sunt restricții legate de vârstă, sex, greutate…
Doar ambiție și perseverență!

Un alt atuu al afacerii este că vă veți face noi prieteni. Știm că prietenii ne cam lipsesc  pe acolo pe unde sunteți plecați.

Un alt avantaj ar fi că nu aveți un program de lucru, nu trebuie să vă prezentați la serviciu zilnic, nu trebuie să mergeți la un birou…totul puteți face de acasă. Sau puteți stabili întâlnirile de prezentare unde doriți dumneavostră și când doriți dumneavostră.

Aceste prime informații  mi-au plăcut. Dar mai mult mi-a plăcut ideea de a vorbi gratis cu părinții mei și cu copilul meu.

Dragii mei, vă ofer și vouă acum această posibilitate. Păstrați legătura cu cei dragi de acasă. Deveniți parteneri cu noi în această afacere de viitor. Deveniți dealeri. Câștigați bani și făceți-vă prieteni. Veți descoperi că există moduri mai plăcute de a face bani decât prestând activitățile pe care le prestați în prezent printre și pentru străini.

Până acum m-am referit doar la persoanele fizice aflate în afara țării.

Oferta este valabilă și pentru firmele care au birouri în străinătate. Pentru persoanele care călătoresc în afara țării pentru  afaceri sau pentru alte activități.


Reduceți facturile telefonice. Vorbiți gratis sau la tarife minime cu angajații sau partenerii dumneavostră.

În zilele următoare vă voi prezenta mai multe detalii ce trebuie să cunoașteți despre compania de telefonie internațională și oferta acesteia.

Pentru companiile și persoanele care doresc să afle toate amănuntele mai rapid îmi pot trimite un email pe adresa

liliana.lesu@gmail.com

Lasă un răspuns

